Hier zitten we dan :(


Beste ouders, beste leerlingen,

Het Corona-virus, we hadden het er al over in de klas. Zo moest ik jullie melden dat het schoolfeest hierdoor niet kon doorgaan. Twee dagen later, werden plots alle lessen afgeschaft.

Een nachtmerrie voor elke leerkracht, ouder, kind, ...

Maar er is ook goed nieuws!
Jullie kunnen mij nog dagelijks zien via Youtube!
Elke dag geef ik een kort instructiefilmpje, de link naar deze filmpjes krijgen jullie dagelijks via ClassDojo doorgestuurd (privacy).

Andere interessante filmpjes: www.xnapda.be/filmpjes/4de-leerjaar

Daarnaast vraag ik jullie ook om op www.kweetet.be de taken te maken.
Elke week zet ik een aantal taken open. Ik volg ook wie dit maakt en zal deze leerlingen hiervoor belonen.

Naast taal, wiskunde en WO zijn er ook natuurlijk andere zaken die u met uw kind kan doen.
www.pinterest.com/JufBarbaraB/in-tijden-van-corona/
www.ketnet.be/kijken/kotnet 

Probeer samen zeker ook Nederlands te oefenen en spreken. Laat uw kind iets voorlezen, kijk samen via ketnet.be naar bijvoorbeeld Like Me (zijn ze gek op!) - Karrewiet.

Via dit bestand deel ik bijkomende documenten:
https://docs.google.com/document/d/1jWehhI68UaOa_Psb3Xb3ED6nXSH6tlsYDU_ijkgXigw/edit?usp=sharing

Hou moed! Hou vol!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Wouw thema Voel je goed in je vel.

Technopolis, hier zijn we!

Meester op de fiets